luni, 15 octombrie 2018

Ariston a dus confortul în cel mai inconfortabil loc de pe Pământ

Nicio provocare nu este prea mare pentru a face lumea un loc mai confortabil” este premisa pe care a mizat Ariston Thermo, unul dintre liderii mondiali pe piața de echipamente de încălzire și producere a apei calde menajere, în demararea campaniei Ariston Comfort Challenge. Conceptul reprezintă un proiect spectaculos de comunicare, desfășurat la nivel mondial, ce implică o aventură unică prin condițiile extreme ale Groenlandei.



Proiectul Ariston Comfort Challenge prezintă călătoria plină de aventuri a trei instalatori Ariston - ce provin din Italia, China și Rusia - până în insula Disko, o zonă acoperită de gheață din nordul Cercului Arctic. Instalatorii, aleși printr-un proces atent de selecție la nivel global, au plecat în misiune cu scopul de a ajuta echipa de cercetători a Universității din Copenhaga, care studiază în Groenlanda schimbările climatice, să aibă o bază stabilă. Locuința trebuie să le permită desfășurarea cercetării propriu-zise și să asigure, totodată, necesarul de confort traiului zilnic, la adăpost de condițiile meteorologice extreme. Astfel s-au pus bazele casei Ariston, denumită „Ariston Comfort Zone”, încălzită de centrala de top a brandului, Alteas One.



Misiunea Ariston Comfort Challenge a însumat un efort substanțial din partea unei echipe imense ce a coordonat și supervizat întreaga desfășurare de forțe, care a insemnat:
-18 luni, timp de implementare – în care au avut loc transportul și instalarea casei modulare și a centralei termice Alteas One
-4 luni de explorări și cercetări dincolo de Cercul Polar Arctic.
-60 de planificări diferite ale proiectului, revizuite periodic în conformitate cu schimbările meteorologice neprevăzute și cu orice fel de neajunsuri, precum: 20 de avioane nu au putut decola, acumulându-se peste 200 de ore de întârziere din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile.
-2 luni au fost necesare pentru kitul de asamblare „Ariston Comfort Zone” să ajungă la destinație împreună cu toate materialele necesare pentru construcție. O călătorie aproape imposibilă, care a implicat 2 camioane, 3 spărgătoare de gheață și 1 barcă de pescuit arctică.


Care este rezultatul final? O contribuție neprețuită atât pentru comunitatea științifică, cât și pentru întreaga omenire: un nou adăpost încălzit pentru echipa de cercetare a Universității din Copenhaga, care acum își poate extinde studiile în locuri neatinse până în prezent.

Conceptul operațional „Ariston Comfort Challenge” a fost realizat de JWT Italia, iar implementarea de Indiana Production, echipe care au crezut în această campanie și au lucrat coontinuu la perfecționarea conceptului mai bine de un an. Proiectul a generat șase episoade din seria „Ariston Comfort Challenge” disponibile pe platforma www.aristoncomfortchallenge.com/ro. Campania globală cuprinde spot TV, advertoriale în mediul online, print și outdoor, prezența pe canale social media, un documentar pe Discovery Channel și conținut suplimentar disponibil pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu